Kereta Sewa Shah Alam

Kereta Sewa Shah Alam 017-244 9251

Kereta Sewa Viva Shah Alam

Kereta Sewa Viva Shah Alam

Syarikat kami Sf Car Rental Agency menawarkan Perkhidmatan Kereta Sewa Viva Shah Alam bagi semua pelanggan di Shah Alam. Model perodua viva ini didatangkan dengan variasi transmisi automatik sahaja. Syarikat kami tidak menyediakan sebarang transmisi manual disebabkan kekurangan permintaan untuk transmisi berkenaan. Kereta model perodua viva ini didatangkan dengan pelbagai warna. Namun begitu, kami hanya menyediakan model perodua viva warna putih sahaja bagi mengurangkan kos penyelenggaraan pada masa-masa akan datang. Boleh hubungi kakitangan syarikat kami untuk maklumat lanjut.

Hotline
Kereta Sewa Shah Alam - Sf Car Rental Agency
017-244 9251

Kereta Sewa Viva Shah Alam


Kereta model viva ini mempunya empat(4) ruang tempat duduk sama seperti kereta-kereta kompak dan sedan yang lain. Menurut survey yang telah dijalankan oleh Syarikat Kereta Sewa Shah Alam kami sejak dari 2010, kami mendapati model viva ini amat diminati oleh pelanggan-pelanggan kami terutama pelajar institusi pengajian tinggi kerana:
  1. Menjimatkan minyak
  2. Tidak terlalu kecil dan terlalu besar
  3. Sesuai untuk kegunaan sekitar bandar
  4. Mudah untuk diparkir di kawasan sibuk
  5. Harga murah dan berpatutan berbanding model-model kereta yang lebih besar

Selain daripada golongan pelajar, kami juga dapati model perodua viva ini juga diminati oleh golongan-golongan yang telah bekerja terutama yang mengalami kerosakan kereta atau kereta kemalangan yang sedang berada di dalam proses tuntutan insurans yang memakan masa yang lama. Model perodua viva ini adalah sangat sesuai bagi kegunaan berulang-alik ke tempat kerja seharian disebabkan penjimatan minyak yang amat ketara berbanding model-model lain.

Harga yang ditawarkan oleh Syarikat Kereta Sewa kami adalah amat berpatutan. Anda boleh layari post kami sebelum ini Kereta Sewa Klang bagi menyemak harga kereta sewa oleh syarikat kami. Diskaun akan diberikan untuk sewaan lima(5) hari dan ke atas sahaja. Selain itu, anda juga boleh melanggan pakej mingguan dan bulanan bagi menikmati diskaun yang lebih tinggi. Perkhidmatan Kereta Sewa Viva Shah Alam ini boleh dihubungi di:

Kereta Sewa Shah Alam - Sf Car Rental Agency
Jalan Kristal Tiga 7/76c, Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor
017-244 9251

No comments:

Copyright © Kereta Sewa Shah Alam | Blog Design By Blog Bingkisan Hati